Autoškola v Praze vás může připravit na reálný silniční provoz


Kde se učit řídit

Za socialismu existovala jen jedna státní autoškola a nebylo možné si vybrat jinou. Dnes je zcela ve vaší režii, jaké autoškole dáte přednost, a s jakými kritérii ji budete vybírat. V zásadě jsou dvě možnosti – buď se budete snažit opravdu něco naučit, anebo ji odfláknete někde na „okresních silnicích mimo město“, ale budete to mít pak těžší v běžném ostrém provozu. Tehdy už ale vedle vás nebude sedět instruktor a hlavně nebudete dostatečně chráněni jak fyzicky, tak i zákonem.

městský provoz

Výhodné je tedy využít služeb autoškoly v Praze http://www.autoskolaholesovice.cz, která vás, jak se říká, protáhne hustým provozem, a kde získáte potřebné zkušenosti. Je něco jiného zavinit dopravní nehodu nebo docílit jiného problému za volantem v autoškole, kde ještě „o nic nejde, a kde se stále jen učíte“, než s řidičákem v kapse, kdy plně zodpovídáte za své činy a rozhodování.

jízda v zimě

Co obnáší výuka

Praktická část výuky sestává z celkem dvaceti osmi jízd po 45 minutách a ty lze rozložit do různého časového období. Optimální je jízdy naplánovat dvě až tři týdně tak, aby to vyšlo na dobu deseti týdnů. Není vhodné mít jen jednu jízdu týdně, ztratili byste potřebný kontakt s výukou, odstup mezi jízdami dva až tři dny je ideální.

V autoškole se samozřejmě učí i teorie, tedy znalost dopravních předpisů a dopravního značení, základní technické znalosti ohledně provozu a údržby vozu a také schopnost poskytnout při dopravních nehodách první pomoc.

Co se od vás požaduje

Na závěr kurzu musíte prokázat své znalosti i dovednosti formou testu s „náhodně“ vybranými otázkami z teoretické průpravy a zároveň musíte zvládnout zkušební jízdu, při níž je přítomna odpovědná osoba – komisař. V tento den si neplánujte jiné akce, ať vás myšlenkami nerozptylují, a plně se soustřeďte na svůj cíl – dosáhnout na řidičské oprávnění. Vyplatí se také věnovat pozornost stravě a vyhýbat se nezdravým a těžkým pokrmům.